Hoe geef ik mijn avondeten door?

In de envelop zit een formulier voor het avond eten! Geef dit blaadje ingevuld voor 14:00 aan de wedstrijdtafel! In het online schema staat jullie tijd! Let op dit is een inschatting. Kan eerder, kan iets later. Maar we doen er alles aan om op schema te blijven!

In de envelop zitten te weinig bandjes

Vooraf geven wij een enveloppe met bandjes en het formulier voor het avondeten! De bandjes komen overeen met de aantal inschrijvingen! Begeleiding heeft de kleur groen, dit is ook de kleur voor 18+.

blauw is voor de spelers en onder 18.

Slaapouders kunnen een bandje halen bij de  organisatie.

Iedereen moet na 24:00 een bandje hebben! Zo niet, wordt je verwijderd van het terrein!

Wie heeft het schema van spelletjes

Dit jaar hebben we geen schema van de spelletjes en is alles vrij te gebruiken!

Me bandje is kapot en nu!?

Kom met het kapotte bandje bij de wedstrijdtafel in de tent. Dan krijg je een nieuwe!

Kan ik eerder lunchen dan op het schema staat!

Ja dat kan. De tijd wat in het schema staat, is ongeveer een uur de tijd voor je lunch. Wil je eerder kun je altijd je box van je team ophalen bij het afhaalpunt naast de bar! De box dient wel teruggebracht te worden.

heb je te weinig mag je altijd om meer vragen maar wij zorgen dat de box goed vol zit!

Wedstrijden en regels

De wedstrijden zijn 20 minuten zonder rust. Tussen de wedstrijden in, zit 5 minuten. Om even te wisselen en warm te lopen. Sta wel op tijd klaar.

De regels die gelden zijn hetzelfde als de competitie. Een strafcorner die op het fluitsignaal gegeven is, dient uitgespeeld te worden.

Scheidsrechters geven de stand door en worden zsm bijgewerkt.

Op zondag staan de wedstrijden niet ingevuld!

Dat klopt, we spelen 2 fases. De groepsfase en de 2de fase. De wedstrijdleiding drukt op een knop als alle wedstrijden van de poule zijn geweest en ingevuld zijn! Dan verschijnt het 30 seconde later op de site en weet jij wanneer je moet spelen!

Tegenstander staat afwezig

Helaas zijn er teams afgehaakt en was het schema al  Soms hebben we nog teams bereid gevonden om mee te doen en konden we ze invullen. Helaas sommige teams niet. Hieroor is het veld leeg en mag je 20 minuten daar gebruik van maken om te hockeyen of voetballen.