Welkom op de site van de Kamelen Trofee

Welkom bij het allerleukste toernooi van Nederland.

2024 is het jaar dat er iets bijzonders staat te gebeuren. Het is de 26ste keer dat wij het toernooi mogen organiseren. Dat is natuurlijk geweldig, alleen is dit wel de laatste op het terrein waar wij nu zitten.

Wij gaan verhuizen na dit seizoen, en misschien ben jij wel de laatste team die het veld afloopt, die daar ooit gehockeyd heeft. Het zijn wel in ieder geval de laatste wedstrijden die daar gespeeld gaan worden.

Dus er is geen reden meer om het dit jaar over te slaan. Uiteraard is dit niet het einde van het Kamelentrofee. Het wordt alleen maar beter, met meer ruimte en betere velden ;) en weer leuke thema's.

Voor het leukste D & C  jeugd hockeytoernooi van Nederland zijn alle voorbereidingen aan de gang!

Op dit toernooi  worden vooral veel hockeywedstrijden gespeeld in meerdere poules die op niveau worden ingedeeld, slapen jullie met je hele team en de begeleiders in een legertent en zijn er heel veel andere activiteiten. Het weekend van onder 10 en onder 12, wordt gecombineerd in een weekend en zullen aparte competities zijn.

We hebben dus 2 weekenden

Onder 10 en 12 op het weekend van 22 en 23 juni 2024

Onder 14 toernooi op het weekend van 29 en 30 juni 2024

Zaterdag start het toernooi en beginnen de eerste activiteiten rond 9.00 uur. Dit duurt het hele weekend tot zondag 14.00/15.00 uur.

Als team ontvangen jullie ontbijt, lunch en diner. En op het gezellige evenemententerrein zijn er ook tal van mogelijkheden om andere consumpties te kopen . Op zaterdagavond zal er een feest in het clubhuis worden georganiseerd.